3 Temmuz 2014 Perşembe

Cam Vazolarınız Renksiz Kalmasın !

Sonun da evde bulunan malzemelerden güzel bir şeyler üretme işine ben de girdim sevgili okur :)
Oldum ben dimi? İlk kendin yap projemle karşınızdayım. Zevkliymiş bence :)



Hediye gelen bir çiçek paketinden arta kalan çıplak mı çıplak (sade mi sade düz mü düz :) cam vazoyu, iş arkadaşım Fusün'un kanıma girmesiyle biraz güzelleştirmeye süslemeye karar verdim. Sağ olsun iş arkadaşlarım Fusün ve Süheyla bana kendin yap projelerimde sonsuz destek sundular ve ilk deneyimim olan işlerde bana çok yardımcı oldular. Onlara buradan kocaman bir teşekkür ve öpücük ♥

Tabi ki heyecandan boyayı alır almaz hemen vazoyu boyadığım için vazonun cam halinin yani ilk halinin fotosunu çekmeyi unuttum :) vazonun çıplak cam halini sizin hayal gücünüze bırakıyorum...

 Cadence marka beyaz cam boyayı pon pon fırça ile vazoya bir kat uyguladım

 Birinci kat kuruduktan sonra ikinci kat boyayı yine pon pon ile uyguladım

 Üçüncü kat boyayı da uyguladıktan sonra zımpara yardımı ile pürüzlü yüzeyleri temizledim ve boya fazlalıklarını aldım. Son katı ise fırça ile boyadım.

Beğendiğim bir peçeteden görmüş olduğunuz ağaç figürünü kestim ve arkadaşlarımın yardımı ile royal coat sürdüğümüz vazoya peçeteyi yapıştırdık. Biraz kuruduktan sonra (koruma amaçlı) peçetenin üstüne yine bir kat royal coat geçtik.
Royal coat dediğimiz şey bu tür işlerde kullanılan bir yapıştırıcı olup yapılan bu işleme de dekopaj deniyor. Peçete yerine kağıt üzerinde beğendiğiniz bir deseni de bu şekilde royal coat ile objeniz üzerine dekopaj yapabilirsiniz.  Bu işlemden sonra vazonun üzerinin verniklenmesi gerekiyor ama henüz vernik alamadığım için yapamadım. Sabırsız olduğum için de yaptığım kadarıyla paylaşayım dedim. Eminim içinde çiçeklerle daha güzel görünecektir. Sizde evdeki cam kavanozlarınız veya vazolarınızı ufak dokunuşlarla güzelleştirebilirsiniz. Sanırım ben mutfaktaki cam kavanozlar ile bu işe devam edeceğim :)




6 yorum:

AnnesininKuzusu dedi ki...

Pek güzel olmuş,çok güzel olmuş,peçete desenin sanki bu vazo için yapılmış,cuk diye oturmuş... Ellerine sağlık canımcım..Güzel iş çıkardın teprikedilesi cinsten...bide aklıma geldi güneytonun kollarını bacakalarını saat yaparaktan ısırdım,öptüm,bye :)

Unknown dedi ki...

Nurgülcüm canım sağolasın, beğenmene çok sevindin. Peçete deseni vazo oval olduğu için yapıştırırken biraz zorladı ama sonra güzel oldu dedim bende. Bi de aklıma geldi, ben de Kuzeytoyu ısırmak istiyorum en kısa zamanda :)) öperim

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık ne kadar güzel olmuş :)

Füsun dedi ki...

ellerine sağlık Fatoş çok güzel oldu.. sen bu istekle daha çok cam obje boyarsın geliyor bana !! bu arada Güney'de her nağmende bir yerden görünüyor :)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim muckss :) @emir kokusu

Unknown dedi ki...

Sizin sayenizde Fusün hanımcım , teşekkür ederim tüm katkılarınız için, hepimizin eline sağlık :) Güney'siz bir nağme nağmeden sayılmıyor ondan olsa gerek :))) Sevgiler...

 

TRİŞKADAN NAĞMELER Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template